Landshypotek medverkar på Borgeby fältdagar

Nu finns möjlighet både att investera och spara i Landshypotek. Jord- och skogsbrukare erbjuds allt för sin finansiering. Att Landshypotek erbjuder allt fler produkter och tjänster märks vid medverkan på Borgeby Fältdagar 27-28 juni.

PRESSINFORMATION 2012-06-26

Jord- och skogsägarnas egna kreditinstitut, Landshypotek, är traditionellt kända för sitt bottenlån. Landshypotek förändras nu dock snabbt och erbjuder kunderna allt fler produkter och tjänster.

Vid Borgeby fältdagar presenterar Landshypotek bl.a. erbjudande kring Leasing och Avbetalning (partnern DNB finns på plats i monter), Gårdsförsäkring och Flexibelt Bottenlån. Landshypotek har även öppnat för sparande till konkurrenskraftiga villkor och med Medlemslyftet ges medlemmar möjlighet att investera i Landshypotek.

Landshypoteks medarbetare och förtroendevalda finns på plats under båda dagarna. Landshypoteks vd Kjell Hedman besöker mässan under onsdagen.

Borgeby fältdagar lockar besökare från hela norra Europa. Mässan kombinerar demoodlingar, företagsutställningar, praktiska maskindemonstrationer och seminarier. Årets tema är energi. Förra året samlade mässan 15 000 besökare. Mässan hålls på Borgeby Gård, Bjärred, norr om Malmö.

Landshypoteks medarbetare och förtroendevalda finns i monter G18 under Fältdagarnas öppettider, klockan 9 – 19 onsdag 27 juni och klockan 9-17 torsdag 28 juni.